петък, 4 февруари 2011 г.

Рожден ден

Това са тортите, които правих за първия рожден ден на дъщеричката ми. Предстоящото събитие беше вълнуващо и приятно предизвикателство за мен, бях подготвила тема на празненството, всичко щеше да е в цветовете на дъгата, спретнах украсата, 2 седмици мислих за менюто……. Планирах 3 торти! Двете от тях, свързани помежду си с дъга за гостите, а с третата исках да почерпя колежките от работата ми…..НОооо плановете ми се объркаха и отложих всичко, защото дребка се разболя и се оказа с пневмония…..След известно време, когато се започна да се пооправя, реших, че за нейно здраве трябва да почерпя. Така се родиха тези две торти:


Първата е вкусната „Торта с рула“ ,чиято рецепта видях тук


Втората е възглавничка с коронка:

0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...